Friday 13 October 2017

PENGENALAN DIRI

Dilahirkan pada 4 April 1984 di Kota Bharu Kelantan. Puteri kedua dari 4 beradik yg diberi nama Nur Aina Bt Yusuf.

Saya mendapat pendidikan awal di Sekolah Rendah Kampung Sireh. Tamat darjah 6, saya meneruskan persekolah di Sekolah Menangah Kebangsaan Kota sehingga tamat tingkatan 5. Sewaktu belajar di sekolah menengah, saya banyak terlibat dengan sukan. Antaranya bola jaring, bola tampar dan sukan yang paling saya gemari ialah bola baling. Pencapaian tertinggi dalam bola baling, terpilih mewakili daerah Kota Bharu pada tahun 2001.

Pada tahun 2002, saya mendapat tawaran dari Politeknik Dungun Teregganu, dalam bidang Elektrik Elektronik selama 2 tahun. Kemudian meneruskan pengajian selama setahun dalam peringkat Diploma di Politeknik Seberang Prai, Pulai Pinang.

Saya pernah bergelar seorang guru setelahĺ tamat pengajian, guru kontrak di Sekolah  Menegah Pendidikan Khas di Seksyen 19 Shah Alam selama setahun. Kemudian ditawarkan menjadi pembantu  peribadi di salah sebuah syarikag swasta di Shah Alam.

Akhir tahun 2009, saya menamatkan zaman bujang saya dengan  lelaki bernama Mohd Syamyusrie b  Che Mud dan dikurniakan seorang putera diberi nama Muhammad Syamil Rizqin.

No comments:

Post a Comment

ULASAN KELAS BLOG

Dulu- dulu pernah ada blog tapi pada masa tu buat blog hanya utk suka-suka. jiwa muda la katakan. Bila dah bekerja, dah ada family sendiri,...