Monday 6 November 2017

ULASAN KELAS BLOG

Dulu- dulu pernah ada blog tapi pada masa tu buat blog hanya utk suka-suka. jiwa muda la katakan.
Bila dah bekerja, dah ada family sendiri, bila dah sedar kepentingan blog dalam sesebuah bisnes, baru la terkedek-kedek nak godek-godek balik blog πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„. Zaman dah berubah, nak create blog pun dah tak semudah dulu. banyak yang dah bertukar. 
Demi keluarga, Aina mengambil keputusan untuk belajar buat blogger balik. Alhamdulillah tuhan pertemukan dengan Cikgu Anis. Pada mulanya tak yakin dengan kelas online. bukan apa, takut tak sempat catch up , tapi alhamudlillah, Cikgu Anis yakinkan Aina . 3 minggu kelas online berlangsung, macam-macam yang Aina belajar. Dari Zero to Hero. Terima Kasih cikgu atas ilmu ini. Banyak lagi yang Aina kena belajar. Betul tips menulis blog yang diberikan. Kita kena luangkan masa sekurang-kurangnya create 2 entri setiap hari dan sentiasa update blog kita. 
Kelas Asas blog ni bagus untuk mereka-mereka yang mencari pendapatan sampingan. Dari sini kita boleh iklan kan dan post bermacam-macam produk. Yang penting USAHA dan KESUNGGUHAN.. insyaAllah pasti berjaya.

No comments:

Post a Comment

ULASAN KELAS BLOG

Dulu- dulu pernah ada blog tapi pada masa tu buat blog hanya utk suka-suka. jiwa muda la katakan. Bila dah bekerja, dah ada family sendiri,...