Friday 13 October 2017

PENGENALAN BISNESS

Macam mana saya boleh melekat dengan KHALILA ni?
Bermula dengan hanya mendengar cakap-cakap dari biras saya sendiri tentang produk ini, masa tu saya jual mahal, dengar endah tak endah kononnua waktu tu, saya bangga dengan produk yang saya pakai waktu tu, maklumla produk international la katakan.

Enam bulan kemudiaan, saya tengok kulit muka biras saya makin berubah. Makin flawless, parut semakin hilang. Saya terus tertarik dan tukar kepada KHALILA. Bermula dengan set skincare yg basic terus saya jatuh cinta dan mendaftar menjadi agen. Dengan bermodalkan RM300, saya menjadi agen sah Khalila.

KHALILA merupakan produk anak jati tempatan yang sangat menitip beratkan setiap inci proses penghasilan agar ianya selamat dan berkesan. Paling penting terhindar bahan-bahan terlarang dan berbahaya kepada penggunanya. Penggunaan secara konsisten dapat membantu pelbagai masalah kulit wajah.

Tiga bulan menjadi agen Khalila, akhirnya saya mara lagi selangkah ke hadapan. Saya mengambil keputusan untuk menjadi stokis. Alhamdulillah. Dan sekarang ni saya sudah mempunya seorang agen dan dua orang dropship di bawah saya

No comments:

Post a Comment

ULASAN KELAS BLOG

Dulu- dulu pernah ada blog tapi pada masa tu buat blog hanya utk suka-suka. jiwa muda la katakan. Bila dah bekerja, dah ada family sendiri,...